De invloed van het gebruik van smartphones op uw bedrijf

4 op de 5 Nederlanders bezitten een smartphone en we kunnen ook niet meer zonder. Wat we voornamelijk doen op onze smartphone is het surfen op internet, de e-mail bekijken, social media bekijken of chatten. Dit doen we dan ook overal, als we onderweg zijn, als we thuis zijn en op het werk of op school. Dit heeft dan ook vaak nadelen, je let namelijk minder goed op als je ondertussen op je smartphone aan het chatten bent.

Ook bedrijven merken dat een smartphone steeds belangrijker wordt, bijna elke eigenaar heeft zijn agenda op zijn smartphone. Zo hoef je er ook niet meer aan te denken om je agenda mee te nemen. Ook worden mailtjes steeds vaker via de smartphone verstuurd en wordt er steeds vaker gebeld. Dit heeft natuurlijk ook invloed op uw vrije tijd. Nu uw telefoonnummer bekend is bij de klanten wordt u elke dag weer een aantal keer gebeld. U heeft hier soms weinig tijd voor, want u krijgt ook klanten op bezoek. Daarom zit u er over na te denken om een receptioniste in dienst te nemen, maar hiervan zijn de kosten weer een stuk hoger en in dat geval neemt u liever zelf de telefoon op. Een andere optie wat tegenwoordig erg populair is, is een telefoonservice. Heeft u bijvoorbeeld zelf geen tijd om de telefoon op te nemen, dan laat u dit gewoon doen door het bedrijf dat u daarvoor heeft ingehuurd. U heeft dan een persoonlijke receptioniste die u na het gesprek een verslag zal geven, zodat u altijd weet wie er gebeld heeft. Als u zelf wel de tijd heeft om de telefoon op te nemen, dan schakel je de telefoonservice gewoon weer even uit. U hoeft ook niet bang te zijn voor hoge kosten, de telefoonservice, aangeboden door bijvoorbeeld Bizziphone, vraagt een vast bedrag per maand en een klein bedrag per gesprek.

https://www.bizziphone.com/